TEVÉKENYSÉGEINK

Az elmúlt 19 évben mintegy 200 ingatlan létesítménygazdálkodási feladatait láttuk el, melyek között ’A’ kategóriás irodaházak, bevásárlóközpontok, stratégiailag is kiemelkedő jelentőséggel bíró ipari és logisztikai létesítmények találhatók. Ügyfeleinkkel folytatott stratégiai együttgondolkodás eredményeként olyan integrált létesítménygazdálkodási megoldásokat hívunk életre, amelyek leginkább megfelelnek megbízóink üzleti igényeinek.

A sikeres együttműködéshez kulcsfontosságú ügyfeleink üzleti céljainak és prioritásainak megértése, hiszen munkánk a szolgáltatások definiálásával és a szolgáltatási szintek meghatározásával kezdődik, figyelembe véve a hatékonyságot, a jó gyakorlatot, az adott szektor vagy iparág sajátosságait, illetve a létesítmény elhelyezkedését is. Ügyfeleink elvárásain túlmutató értékteremtéssel biztosítjuk a szolgáltatások megvalósulását, rugalmas és skálázható, komplex létesítménygazdálkodási modellt létrehozva.

01

Üzletmenet folytonosság és üzembiztonság

Ügyfeleink számára a legfontosabb szempont, hogy bérlőik vagy munkavállalóik biztonságos környezetben dolgozzanak, üzleti és termelési folyamataik ne legyenek kitéve olyan kockázatnak, amely az ingatlannal bekövetkező bármilyen előrelátható, várható meghibásodás, rendellenesség vagy üzemzavar okán merülhet fel. Kiemelten kezeljük ezeket a kockázatokat, átvállaljuk az ingatlannal összefüggő szolgáltatások biztosítását és szervezését, hogy ügyfeleink alapvető üzleti tevékenységükre összpontosíthassanak.

02

Jogszabályi környezet és hatósági megfelelés

Az üzemeltetés során az egyik legfontosabb feladat, hogy a jogszabályok által előírt módon és gyakorisággal megtörténjen bizonyos rendszerek, berendezések, tevékenységek ellenőrzése. Munkatársaink mindig naprakészek a hatályos rendelkezések és az új, hatályba lépő jogszabályok tekintetében, így biztosított a létesítményben lévő rendszerek, berendezések, folyamatok hatósági előírásoknak történő megfelelése.

03

Személyi és infrastruktúrális feltételek

Megbízásaink során a végrehajtáshoz szükséges vezetők és szakemberek biztosítása a mi feladatunk, a teljes üzemeltetési tevékenységet és annak irányítását gyakorlattal rendelkező, tapasztalt szakemberek végzik. A Dome háttértámogató és szakmai csapata a teljes megbízás alatt rendelkezésre áll minden kérdésben.

04

Operatív folyamatok

A feladatok elvégzése, irányítása és ellenőrzése egy kézben összpontosul, amely lehetőséget teremt a szinergiák kiaknázására, a forrásokkal való hatékonyabb gazdálkodásra, a változások lekövetésére, a társaságunk által alkalmazott megoldások átadására. Egységes dokumentumok, riportok készülnek az üzemeltetéssel kapcsolatos feladatokról, megbízóinknak ezáltal nem indokolt saját jelentési rendszereket kidolgozni és költséges infrastruktúrát rendelkezésre bocsátani.

05

Költséghatékonyság

A kiszervezett szolgáltatások igénybevétele során felmerülő operatív és személyi feltételek, a megbízás tartalma és a szolgáltatások köre rugalmasan bővíthetők vagy szűkíthetők. A tevékenységek ellátásához szükséges beruházás költségei nem terhelik ügyfeleinket, a gépek, berendezések, szerszámok és műszerek rendelkezésre bocsátása és az azokról való gondoskodás társaságunk feladata

Dome Facility Management

Az elmúlt 20 évben mintegy 250 ingatlan létesítménygazdálkodási feladatait láttuk el, melyek között ’A’ kategóriás irodaházak, bevásárlóközpontok, stratégiailag is kiemelkedő jelentőséggel bíró ipari és logisztikai létesítmények találhatók. Ügyfeleinkkel folytatott stratégiai együttgondolkodás eredményeként olyan integrált létesítménygazdálkodási megoldásokat hívunk életre, amelyek leginkább megfelelnek megbízóink üzleti igényeinek.

Energetika

A folyamatosan összetettebbé és bonyolultabbá váló energetikai kérdések követése és a jogszabályok által meghatározott kötelezettségek teljesítése egyre nagyobb feladatot jelent, legyen szó akár az ingatlan tulajdonosáról, vagyonkezelőjéről, bérlőjéről vagy használójáról, kis- és középvállalkozásokról, illetve nagyvállalatokról egyaránt. Tanácsadóink minden energetikai szakterületet érintő kérdésben ügyfeleink rendelkezésére állnak, és képviselik megbízóink érdekeit.

Dome Fit-out

Legyen szó kereskedelmi ingatlanokban lévő bérlemények vagy közös területek kialakításáról, projekt menedzsmentről, esetleg belsőépítészeti tervezéséről, ügyfeleink tudják, hogy az általunk vállalt munkát határidőre, az adott költségkereten belül, magas színvonalon végezzük. Célunk, hogy hatékony, élhető, a fenntarthatóság szempontjainak is megfelelő, és vizuálisan is lenyűgöző teret alkossunk, ahol a bérlemények használói hosszú távon komfortosan érezhetik magukat, és egyben kifejezi az adott üzleti vállalkozás arculatát.

PENTAMIX

A Pentamix Szolgáltató Kft. 1991-ben kezdte működését azzal a céllal, hogy infrastrukturális létesítménygazdálkodási feladatokat lásson el a Nyugat-Magyarországi régióban.

Mára a régió vezető szolgáltatójává nőtte ki magát, széles tevékenységének és visszatérő ügyfeleinek köszönhetően.

Szolgáltatási palettánk magában foglalja az épülettakarítást, a biztonsági szolgáltatásokat, épület üzemeltetési tevékenységet, logisztikai és raktározási feladatok ellátását egyaránt.

Tűzvédelem

A Pentolt Kft. a tűzvédelem, és az elektronikus biztonságtechnika szakértője. Átfogó megoldásokat kínálunk középületek és ipari létesítmények komplex tűz- és vagyonvédelmének, és egyéb gyengeáramú hálózatainak professzionális, magas műszaki színvonalon történő kulcsrakész megvalósítására.

Évtizedes tapasztalattal, szakértelemmel, mérnöki tudással, továbbá az általunk képviselt világcégek innovatív termékeivel mindig valódi megoldást nyújtunk a vevőinknek, a lehető legmagasabb műszaki színvonalon, kifogástalan minőségben.

Dome Real Estate Consulting

A Dome szakértői teljes körű létesítménygazdálkodási tanácsadással állnak ügyfeleink rendelkezésére, vállaljuk költségoptimalizálási szempontú felülvizsgálatok elkészítését, műszaki megoldások kidolgozását és végrehajtását, műszaki átvilágítási vagy beruházás bonyolítási feladatok elvégzését.

IT megoldások

Az Invensol SAM egy intelligens tér- és eszközkezelő rendszer az emberek, eszközök és terek hatékony kezelésére. Segítségével olyan agilis munkaterületet hozhatunk létre, amely folyamatosan alkalmazkodik a változásokhoz.

Használatával többek között optimalizálhatjuk az iroda kihasználását, így csökkentve az ingatlan költségeket. A SAM segítségével betekintést nyerhet a munkaterület kihasználtságába, megértheti a tendenciákat, és hatékonyabban kezelheti eszközeit.

Robotika

A DOME Group a többszörös díjnyertes takarítórobot, az Adlatus CR700 büszke forgalmazója. Az Adlatus három fő jellemzője az autonóm szervizrobotok fejlesztésében az innováció, a kompetencia és a minőség.
Partnereinknek a felhasználóbarát kezelés érdekében profi robotika szakember csapatot biztosítunk a tervezéstől a vásárláson át az üzembehelyezésig.