A Dome Facility Services Group teljes vezetése elkötelezett a vevői igények magas szintű kiszolgálása és a minőségvezérelt működés mellett. A piaci követelményeknek megfelelő minőségű szolgáltatásnyújtás érdekében ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszert tartunk fent, melyet először 2008-ban tanúsíttattunk. A környezetvédelemmel és munkavédelemmel kapcsolatos törekvéseinek részeként ISO 14001:2015 és MSZ 28001:2008 szabvány szerinti integrált irányítási rendszert vezettünk be. Vállalatunk filozófiája alapján a minőségirányítás rendszere társaságunk teljes működését áthatja, melynek alapja az egységes és átlátható irányítási és működési folyamatok használata, egyértelmű felelősségi körökkel, teljesítménymutatókkal.
A rendszer kiindulópontja az ügyfelekkel közösen meghatározott és szerződésben vállalt szolgáltatási szint rögzítése, mely meghatározza operatív folyamataink adott ügyféligényre történő testreszabott kialakítását. Fő működési és szolgáltatási folyamataink egységes módon dokumentáltak; az átlátható folyamatleírások, az ahhoz tartozó teljesítménymutatók segítségével mérhetők és követhetőek, és megalapozzák a további fejlesztési lehetőségeket. A vállalati ügyviteli és termelésirányítási alkalmazások rendszerszintű jelentései automatizált formában támogatják a szolgáltatásnyújtást és a vállalati funkciók, illetve támogató területek irányítását. A heti, havi és negyedéves rendszerességgel mért teljesítménymutatók elemzése gyors beavatkozást tesz lehetővé, ha a teljesítménymutatók nem-megfelelőséget jeleznek.
A szisztematikus irányítási tevékenység magában foglalja a folyamatok folyamatos felügyeletét és javítási lehetőségét. A belső összehasonlító elemzéseink, valamint a szakértő munkatársaink közötti rendszeres tudás- és tapasztalatmegosztás is hozzájárul folyamataink színvonalának fejlesztéséhez, a minőségbiztosítási szemlélet erősítéséhez a szervezetben.
Üzleti mutatóink között kiemelt hangsúllyal bír az ügyfélelégedettség. Ennek létesítmény szinten történő rendszeres mérése fontos visszajelzést ad szolgáltatásaink minőségére vonatkozóan. A kitűnően képzett munkatársi kör és a minőségbiztosítási területek által végzett tevékenységek így jelentős mértékben hozzájárulnak a vevői elvárásokat túlszárnyaló szolgáltatásnyújtáshoz.
Minőségpolitikánkban az alábbi irányelveket követjük:
Vevő- és eredményorientáltság
Megbízóink elvárásait állítjuk tevékenységünk középpontjába, így számunkra a siker vevőink elégedettségével, teljesítményünk pedig partnereink lojalitásával mérhető. A versenyképes, minőségi teljesítmény a kulcs ahhoz, hogy a vevői, munkatársi, beszállítói igények figyelembevételével elérhetőek legyenek hosszú távú üzleti céljaink.
Elkötelezett vezetés célokkal
Átgondoltan és strukturáltan cselekszünk. Üzleti stratégiánk alapján, terv szerint haladunk, valamint vezetőink és munkatársaink minőségtudatosságával és elkötelezettségével kiemelkedő eredményt érünk el. Aktív közreműködéssel segítjük a képzett és önállóan cselekvő munkatársakat.
Folyamatközpontú menedzsment és innováció
A következetes folyamatközpontúság által garantáljuk céljaink gyors elérését optimális erőforrás-kihasználtság mellett. Szabványosított folyamatainknak, teljesítménymutatóink és a rendszeres visszacsatolás használatának köszönhetően döntéseink tényeken és stratégiai irányultságon alapulnak. Folyamataink fejlesztése az előirányzott módszerekre, valamint a hatékony tudásmegosztásra támaszkodik.
Partnerség vevői, szállítói és társadalmi szinten
Ügyfeleinkkel stratégiai partnerségre törekszünk, hogy üzleti folyamataik és elvárásaik megértésével közösen határozzuk meg az adott megbízásra szabott, költségoptimalizált szolgáltatási szintet. Beszállítóinkkal, alvállalkozóinkkal olyan partneri, tartós üzleti kapcsolatot építünk ki, melyeknek haszna mindkét fél számára kiemelkedő.